add

Wednesday, March 6, 2013


Alfalfa Bantu Kurangkan Bau Badan Dan Ketiak Masam (Testimonial)

Ketiak Masam , Tengit, Bau bawang dan bau badan yang busuk boleh membuat seseorang individu tidak yakin dengan diri sendiri dan boleh mengganggu orang di sekeliling dan membuat orang tidak selesa. 

Punca Bau Badan
Peluh dihasilkan oleh kelenjar accrine dan apoccrine yang berada di lapisan kulit kita. Kelenjar accrine terdapat di seluruh badan kita. Kelenjar ini sudah ada sejak kita kecil lagi. Fungsi utamanya ialah untuk mengatur suhu badan kita melalui proses berpeluh. Tetapi kelenjar apoccrine banyak terdapat di bahagian ketiak, dan bahagian-bahagian lain yang berbulu. Kelenjar ini juga berfungsi mengeluarkan peluh secara lebih aktif sebaik sahaja usia kita meningkat remaja. Peluh yang dihasilkan adalah dipengaruhi oleh rangsangan emosi. Peluh dari kelenjar apoccrine mengandungi banyak lemak dan protin. Inilah yang menjadi punca bau badan yang menyerlah sebaik sahaja kita meningkat remaja. Kanak-kanak tidak mengalami gejala ini.

Alfalfa Membantu Hialngkan Bau Badan
Secara amnya, Alfalfa berfungsi untuk proses detokfikasi. Ini kerana elemen yang ada dalam Alfalfa antaranya adalah antibakteria. Jika anda menghadapai masalah bau badan ini, jangan risau. Alfalfa boleh membantu. Jom baca testimonial di bawah:

sumber: FB Iffah Anuar



Alhamdulillah. Dapat selesaikan masalah bau badan suami :) Isteri mana tak happy kan...

Alfalfa Complex Shaklee


Alfalfa Shaklee Large (700 biji), Small (330 biji)

Berbaloikan..

Jika anda rasa anda dikelilingi oleh individu yang kuat bau badannya, ha.. apa kata anda jangan complain tentang bau badannya itu tapi hadiahkan Alfalfa sebagai hadiah untuknya :)


Jangan biarkan dunia anda diselubungi dengan bau yang misteri :)

Nak order? Boleh hubungi: boleh hubungi saya, mohdrudyahmad@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 0197911301 / 01111551099. 

Dengan pembelian dari Blog Greenbikeride.blogspot.com anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA. 

Credit sihathijau247.blogspot.com :)

No comments:

Post a Comment